Aktuellt

JSC söker supporttekniker

JSC söker supporttekniker

Vi söker ytterligare medarbetare för att ge våra kunder onödigt bra it-support.

På JSC är vi ett 60-tal medarbetare som jobbar med att göra organisationer och deras medarbetare mer effektiva genom smarta IT-lösningar. Vi säljer bara sådant som vi själva skulle valt och vi bygger långvariga relationer med våra kunder och medarbetare. Vårt supportteam växer och vi söker därför ytterligare medarbetare för att ge våra kunder onödigt bra it-support.

 

Din roll & bakgrund

Målet för vår support är att kunden får ett bra bemötande samt att lösa ärenden inom avsatt tid. Samtidigt förväntas du också bidra till teamets utveckling, stötta kollegor samt ha en vilja att utveckla dig själv, JSC, affären och kunden.

Som supporttekniker lägger du den största delen av din arbetstid på att lösa ärenden gentemot kund och delta i leverans av tjänst till kund. Cirka 20 % av din tid förväntas du lägga på att delta i gruppmöten, dokumentation, ständiga förbättringar och intern utveckling, det är viktigt för oss på JSC.

Vi ser gärna att du har en utbildning inom IT/Drift eller att du arbetat som supporttekniker. Det kan också vara du som idag har något yrke där du har mycket kundkontakt och vill testa på IT-branschen.

Du behöver ha kunskap om MS Office och Windows-klient samt vara flytande i svenska i tal och skrift och ha goda kunskaper i engelska. Kan du även Windows-server, Office 365, MacOs, Active Directory eller RDS är det meriterande.

Nyfiken på tjänsten?

Ring 0380-55 65 19 och prata med Patrik Roos som är ansvarig för supporten så får du svar på alla dina frågor. Har du frågor kring själva rekryteringen så prata med Chatrine Schander som jobbar med rekrytering, telefon 072 15 99 199 eller maila jobb@jsc.se

x